face

Prea bun pentru a fi risipit [2016 – 2017]

risipa-sigla-jpg„Prea bun pentru a fi risipit” este un proiect educational privind deșeurile alimentare destinat elevilor si sponsorizat de Auchan International Hypermarkets

Obiective:
– Informare, educare si constientizare privind risipa de alimente pentru 300 de elevi  din 5 scoli
– Constientizarea comunitatii locale privind deseurile alimentare

Grup tinta: 300 de elevi intre 10 si 18 ani

Perioada de implementare: octombrie 2016 – septembrie 2017

Activitati prevazute:
• Parteneriate cu 5 scoli din Bucuresti

• 4 ore x 5 scoli despre deșeuri alimentare

• Concurs pentru elevi „Campanie de promovare a unuia sau a mai multor masuri impotriva risipei de alimentare prin metode artistice” – (desen, pictura, spot audio)

• Campania audio in magazinele Auchan

• Expozitie in magazinele de lucrari din concurs in magazinel Auchan

• Diseminarea proiectului

Coordonator: Fundatia TERRA Mileniul III

Finantator: HIPERMARKETURILE  Auchan prin Fundatia Auchan pentru tineri

Resurse:

Stop Risipei – Ghid de prevenire a generarii deseurilor de alimente

Prea bun pentru a fi risipit

 

Tags: No tags

Comments are closed.