ambasadori.

Tineri ambasadori impotriva schimbarilor climatice – Lideri ai actiunii globale! – Editia a III-a [2010]

TERRA Mileniul III in parteneriat cu Asociatia ALMA-RO si Ambasada Germaniei la Bucuresti organizeaza a treia editie a proiectului Tinerii ambasadori impotriva schimbarilor climatice cu sprijinul financiar al E.ON. Scopul proiectului este promovarea actiunilor de constientizare de catre generatia tanara din scoli a schimbarilor climatice, a rolului cheie al eficientei energetice si necesitatea folosirii surselor regenerabile. Proiectul va beneficia din nou de colaborarea Retelei de Actiune pentru Clima –Romania (singurul grup de ONG-uri din Romania care deruleaza proiecte de educatie privind schimbarile climatice). Anul acesta partenerul media este ziarul Adevarul.

In perioada iulie – decembrie 2010 se vor derula urmatoarele activitati:

• Instruirea a 18 profesori din scolile secundare in zece localitati pentru educarea elevilor asupra schimbarilor climatice. Localitatile alese sunt: Bucuresti, Calarasi, Moreni, Constanta, Galati, Gheorgheni, Tg. Mures, Sinaia, Dej, Sighisoara;

• Actualizarea si diseminarea Ghidului Schimbarilor Climatice si Manualul de Aplicatii (plus o Trusa de lucru) pentru a inspira profesorii in derularea unor aplicatii practice atractive elevilor in domeniile conexe problematicii schimbarilor climatice (energie, transport, deseuri, agricultura, paduri).

• Se va lansa a treia editie a concursului national de campanii de constientizare create de elevi. Juriul care selecteaza cei patru Ambasadori castigatori (cate unul din fiecare categorie de clasa, V-VIII) este constituit din reprezentantii Ambasadei Germaniei, ai companiei E.ON, Ministerului Mediului, Ministerul Educatiei si ONG-urilor. Si anul acesta ne asteptam sa primim peste 200 de aplicatii din partea elevilor din toata tara.

• In cadrul proiectului se va realiza din nou o pagina de internet dedicata concursului in care vor aparea atat campanile finaliste cat si materiale educationale si regulile concursului. De asemenea, se vor realiza pliante, afise si un banner.

• Materialele finalistilor vor fi prezentate publicului in cadrul unui eveniment de tip “vernisaj”, la care vor fi invitate sa participe persoane publice.

 

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *