Terra mileniul III

Un nou pas pentru Terra Mileniul III [2011-2012]

Scopul proiectului este de a realiza un plan de afaceri, menit sa genereze fonduri pentru a implementa proiecte specifice misiunii Funadatiei Terra Mileniul III.

Obiectivele proiectului:

1 Cresterea sustenabilitatii financiare prin dezvoltarea unui plan de afaceri pentru produsele si servicile oferite de Terra Mileniul III.

2. Cresterea vizibilitatii Fundatiei Terra Mileniul III prin implementarea unei strategii de comunicare.

3. Asigurarea unei finantari independente prin implementarea activitatilor aducatoare de venituri.

Principalele activitati ale proiectului:

Terra Mileniul III va dezvolta o strategie de comunicare cu scopul de a creste vizibilitatea Fundatiei. Aceasta va aduce beneficii directe pentru implementarea activitatilor ce tin de dezvoltarea unui plan de afaceri pentru produsele si serviciile Terra Mileniul III si va creste vizibilitatea mesajelor noastre legate de problemele de mediu.

Un alt aspect pe care Terra Mileniul III trebuie sa il imbunatateasca este relatia cu presa si in acest proiect, ne propunem sa fim mai vizibili, in domeniul schimbarilor climatice.

Cateva dintre activitatile importante pe termen scurt ale acestui proiect, vizeaza dezvoltarea unui nou kit de identitate vizuala, imbunatatirea paginii web a fundatiei si lansarea unui blog.

Fundatia Terra Mileniul III isi propune sa dezvolte o strategie de marketing pentru mai multe produse si servicii: inventar de emisii, strategii energetice si plan de actiune care tine cont de schimbari climatice, actiuni de constientizare, monitorizare si cercetare a politicilor publice, curs management de proiect certificate CNFPA, portalul de achizitii verzi.

Perioda de implementare: martie 2011 – septembrie 2012

Finantator: Trust for Civil Society for CEE

Proiecte de case