„Prea bun pentru a fi risipit” este un proiect educational privind deșeurile alimentare destinat elevilor si sponsorizat de Auchan International Hypermarkets
Obiective:
– Informare, educare si constientizare privind risipa de alimente pentru 300 de elevi din 5 scoli
– Constientizarea comunitatii locale privind deseurile alimentare
Grup tinta: 300 de elevi intre 10 si 18 ani
Perioada de implementare: octombrie 2016 – septembrie 2017
Activitati prevazute:
• Parteneriate cu 5 scoli din Bucuresti
• 4 ore x 5 scoli despre deșeuri alimentare
• Concurs pentru elevi „Campanie de promovare a unuia sau a mai multor masuri impotriva risipei de alimentare prin metode artistice” – (desen, pictura, spot audio)
• Campania audio in magazinele Auchan
• Expozitie in magazinele de lucrari din concurs in magazinel Auchan
• Diseminarea proiectului
Coordonator: Fundatia TERRA Mileniul III
Finantator: HIPERMARKETURILE Auchan prin Fundatia Auchan pentru tineri
Resurse:
Stop Risipei – Ghid de prevenire a generarii deseurilor de alimente