Din scena politica la decizia de mediu [2000]

green-marketingScop: Influentarea partidelor politice privind deciziile de mediu.

Obiective:
– Evaluarea programelor de mediu ale partidelor politice romanesti, din perspectiva alinierii politicii de mediu la cerintele internationale;
– Dezvoltarea de legaturi intre partidele politice si organizatiile neguvernamentale de mediu in scopul adoptarii si implementarii unei politici coerente de mediu;
– Informarea corecta a electoratului privind componenta de protectie a mediului in cadrul platformelor program ale partidelor politice.

Activitati:
– Realizarea unei coalitii de ONG-uri de mediu, sustinatoare a proiectului;
– Organizarea unei mese rotunde – „Din scena politica la decizia de mediu” – prezentarea platformelor si programelor de mediu ale principalelor partide politice;
– Elaborarea si distribuirea raportului de evaluare a platformelor de mediu – „Cu cine votam pentru un mediu curat?”;
– Organizarea unui seminar – „Contributia societatii civile la decizia de mediu”;
– Mediatizarea proiectului.

Perioada de desfasurare: 1 Mai – 30 Decembrie 2000

Finantatori: MilieuKontakt – Oost Europa si The German Marshall Fund of the United States

Tags: No tags

Comments are closed.